امروزه حفظ تناسب اندام به امری ضروری در زندگی همگان تبدیل شده است. این مساله نه تنها موجب ‏سلامت جسمی شما می‌شود بلکه به حفظ آرامش روحی و روانی شما کمک می‌کند. قطعاً یکی از ‏دستگاه‌های هوشمند که حضورش در خانه به این روند کمک شایانی می‌کند ترازو است.

نتیجه همکاری جدید شیائومی و ۹۰Minutes

ترازو شیائومی را جز کالاهایی می دانیم که عمر طولانی دارد و مدت زمان زیادی می توانیم روی آن حساب کنیم ولی بهترین محصولات هم ممکن است مشکلی برایشان پیش آید ، بنابراین اهمیت و ضرورت گارانتی در این مواقع مشخص می گردد.
شرکت رایانه همراه با داشتن افتخار وارد کردن ترازو هوشمند شیائومی تحت گارانتی می همراه خیال شما را برای همیشه راحت می کند ، گارانتی یکساله می همراه با ضمانت تعویض کالا تضمین خرید شماست.
ترازو با گارانتی می همراه
ترازوی هوشمند شیائومی با گارانتی ۱ ساله می‌همراه به گونه‌ای دقیق طراحی شده است که تغییرات ‏وزنی شما را با بالاترین دقت نشان می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های متمایز این ترازو همگام‌سازی با ‏نرم‌افزار ‏Mi Fit‏ است؛ با نصب این نرم‌افزار و شناسایی ترازو امکانات خاصی برای شما فراهم ‏می‌شود که می‌توان به اندازه‌گیری شاخص توده بدن (‏BMI‏ ) و بررسی اطلاعات وزنی حداکثر ۱۶ نفر ‏با توجه به رده سنی آن‌ها اشاره کرد ، طراحی زیبا و اندازه مناسب ترازو آنرا به وسیله ای با کارایی بالا تبدیل کرده است.
با گارانتی می همراه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه شیائومی را در هر نقطه ای از ایران با آرامش خاطر خرید فرمایید.
با تشکر شرکت رایانه همراه