شرکت شیائومی هر ساله اقدام به تولید محصولات با کیفیت و هوشمند کرده است. ساعت های هوشمند برتر جهان با قیمت های بالایی وارد بازار می شوند اما خوشبختانه شرکت میجیا این ساعت هوشمند خود را تنها با قیمت 349 یوان وارد بازار جهانی کرده است. این ساعت در ظاهر یک ساعت معمولی به حساب می آید ولی در باطن یک ساعت هوشمند قدرتمند می باشد.

پاور بانک چیست؟

برای کسانی که ورزش بخش جدایی ناپذیر آنهاست. نیاز به وسیله ای دارند که بتواند میزان کالری مصرف شده و اطلاعات روزانه حجم فعالیت های خود را محاسبه و نمایش دهد. به همین دلیل شرکت شیائومی ساعت هوشمند میجیا را تولید کرده است که همه این نیاز های شما را رفع کند.

ساعت هوشمند میجیا، در سه رنگبندی، مشکی، سفید و خاکستری با بند چرمی ساخته شده است که این بند از چرم ایتالیایی با کیفیتی ساخته شده است که به راحتی دست می تواند در آن نفس بکشد. بند این ساعت به گونه ای طراحی شده است که  با هر اندازه مچ دستی مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت Mijia Quartz Watch به لحاظ نوع طراحی که دارد، ظاهری اسپورت به آن داده است و روی مچ جلوه و نمای زیبای خاصی می بخشد. بند این ساعت به راحتی قابل تعویض می باشد.

این ساعت هم برای بانوان و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت هوشمند میجیا از طریق بلوتوث به نرم افزار Mijia متصل می شود و تمام اطلاعات شما را درون گوشی شما به نمایش می گذارد. این ساعت به راحتی با تمامی دستگاه های اندرویدی و ios متصل می شود.

از جمله ویژگی هایی که ساعت هوشمند میجیا دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: تنظیم ساعت، شمارش گام، یادآوری برنامه ها و همچنین دیگر ویژگی هایی که دستبند های هوشمند داشته است .

ساعت هوشمند میجیا، از فولاد ضد زنگ، مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است. همچنین از دیگر ویژگی های مهم این ساعت، ضد آب بودن آن می باشد. قاب این ساعت نیز از فولاد ضد زنگ می باشد.

ساعت هوشمند میجیا، از باتری دکمه ای CR2430 پشتیبانی می کند که به طور متوسط 6 ماه کار می کند. وضعیت باتری ساعت را نیز می توان درون نرم افزار Mijia نیز مشاهده کرد.

این ساعت از ویژگی World Time  با تنظیم منطقه زمانی و انتخاب آن پشتیبانی می کند. ساعت میجیا مجهز به سنسور حرکتی می باشد. که این سنسور به راحتی آمار تمام فعالیت های روزانه، هفتگی و ماهانه ورزشی شما را ثبت می کند. همچنین کالری مصرف شده شما را نیز به نمایش می کشد.

از دیگر ویژگی چشمگیر ساعت میجیا، هشدار تماس آن می باشد. زیرا قادر به ثبت حداکثر 10 نفر از مخاطبین شما می باشد که در صورت خاموش شدن گوشیتان، شما همچنان می توانید از طریق این ساعت تماس بگیرید.