چند هفته قبل بود که شرکت ردمی تصمیم می‌گیرد گوشی اقتصادی میان رده Redmi 9 را معرفی کند. حال به تازگی ردمی این محصول را روانه بازار چین کرده است. این دستگاه را در سه پیکربندی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه است. نسخه پایه 115 دلار است و نسخه میانی 140 و در نهایت نسخه رده بالاتر به 170 دلار می رسد.

مشخصات کلیدی ردمی 9 ای شیائومی به بیرون درز کرد

ردمی 9 قرار است در چهار رنگ جذاب و متنوع راهی بازار شود. طراحی آن به روز است اما رده بالا نیست. زیرا نمایشگر ناچ با دوربین عقب عمودی سه گانه را روی آن می توان مشاهده کرد. حسگر اثرانگشت در عقب به صورت خازنی قرار گرفته و طراحی شبیه به سری ردمی نوت 9 را در این گوشی می توان مشاهده کرد.

شرکت شیائومی درصدد است محصولاتی برجسته را در بازار عرضه دارد و مدل ردمی 9 نیز یک گزینه میان رده قابل توجه اقتصادی به حساب می‌آید. این گوشی از 29 ژوئن برای خرید در چین عرضه می شود و از طریق فروشگاه های JD.com, Suning.com  و TMall قابل تهیه می‌باشد.

ردمی 9 گوشی میان رده اما برجسته شیائومی است که به نمایشگر 6.53 اینچی LCD با وضوح 2340*1080 پیکسل، پردازنده هشت هسته Helio G80 مدیاتک، رابط کاربری MIUI 12، دوربین عقب چهارگانه 13/8/5/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 10 کیو است.

این گوشی هوشمند ردمی دارای وای فای دو باند (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) است و بسته باتری 5،020 میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده که از طریق پورت USB-C با فناوری شارژ 18 واتی می توان آن را شارژ کرد. اما توجه داشته باشید که آداپتور بسته بندی شده فقط تلفن 10 واتی است و برای استفاده از فناوری شارژ مورد اشاره از آداپتور 18 واتی مستقل بهره گیرید.

انتظار می رود شرکت شیائومی و ردمی این مدل را بزودی در بازارهای دیگری به جز چین نیز عرضه دارند. ردمی 9 گوشی اقتصادی ردمی محسوب شده که طراحی زیبایی هم برای آن در نظر گرفته شد. اسمارتفونی که مشخصات ایده آلی داشته و از جمله گوشی های هوشمند اقتصادی اما قدرتمند بازار محسوب می شود که می توان به تهیه این مدل پرداخت.