شرکت ردمی که به عنوان زیرمجموعه شیائومی محسوب شده هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین به تازگی گزارشی از چین منتشر شد که نشان می دهد شیائومی  و ردمی قصد دارند در جولای امسال یک گوشی هوشمند رده بالا با نام Redmi k30 ultra معرفی کنند که مشخصات کلیدی بزرگی دارد.

چهار گوشی هوشمند شیائومی مجهز به تکنولوژی 5G

این اسمارتفون در بخش عقب چهار دوربین از جمله یک حسگر 64 مگاپیکسلی را دربرگرفته و شامل باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی می شود. پردازنده ای که قرار است روی Redmi k30 ultra قرار گیرد از نوع دیمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک خواهد بود که علاوه بر پشتیبانی شبکه 5جی، باید انتظار عملکرد بالایی داشته باشیم.

در سایر مشخصه های شایعه وار باید به صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی 144 هرتز، دوربین عقب 64/8/5/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی پاپ آپ، سیستم عامل اندروید 10 کیو با رابط کاربری MIUI 12، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا و برخی دیگر پرداخت.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود در جولای سال جاری با چگونه اسمارتفونی از برند چینی رو به رو هستیم. شیائومی و ردمی درصدد هستند تا محصولاتی قابل توجه را روانه بازار کنند. ردمی کی 30 اولترا بخشی از خانواده گوشی های ردمی کی 30 برجسته است که ویژگی های قابل توجه در کنار طراحی زیبا را دربرمی گیرند.

جزئیات دقیق و کافی از این مدل در دست نیست و ناگفته نماند که سنسور اثرانگشت جانبی داشته و دوربین آن به صورت دایره ای و چینش ضرب در در عقب قرار گرفته است. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات ردمی کی 30 اولترا به حقیقت تبدیل شود و جهت کسب جزئیات تکمیلی باید تا اواسط ماه منتظر ماند.