جدیدترین محصول شیائومی ، مخصوص کودکان می باشد. ساعت هوشمند با طراحی بسیار زیبا و جذاب در دو رنگبندی آبی و صورتی تولید شده است که هم مناسب دختران و هم مناسب پسران می باشد. ساعت Mi Bunny Smartwatch 3، از سیم کارت نانو  با شبکه 4G  پشتیبانی می کند.

Mijia فردا محصول دیگری رونمایی خواهد کرد

ساعت هوشمند کودکان شیائومی ، دارای دو دوربین 2 مگاپیکسلی است که قادر به فیلم‌برداری HD با زاویه 30 درجه ای می باشد.

شرکت شیائومی هدف از تولید این ساعت را آموزش و یادگیری برای کودکان گفته است. زیرا از طریق اپلیکیشن می توانند گیاهان مختلف را شناسایی کنند و با محیط اطراف خود بیشتر آشنا شوند.

ساعت هوشمند کودکان شیائومی مدل Mi Bunny Smartwatch 3، دارای صفحه نمایشگر 1.41 اینچی AMOLED HD با رزولوشن 320*360 پیکسل می باشد که توسط یک لایه Corning Glass 3 با شیشه منحنی 2.5D محافظت شده است. این ساعت هوشمند شیائومی، مجهز به گواهینامه IPX7 ضد آب می باشد. که کودکان می توانند در هر محیطی نیز از این ساعت استفاده کنند.

روتر نانو اسمارت شیائومی

GPS موجود در این ساعت نگرانی والدین را بر طرف کرده است. زیرا برای والدین این امکان را فراهم آورده است تا تا جایی که کودکان حضور دارند را برای آنها به نمایش بگذارد. توسط این ساعت نیز می توان از پخش موزیک، هشدارهای نوتیفیکیشن ، بازی و …. استفاده کرد.

ظرفیت باتری این ساعت شیائومی، بسیار قوی می باشد زیرا تنها با 50 دقیقه شارژ کامل می شود و تا 30 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد.

بند پلاستیکی Mi Bunny Watch 3 از ابعاد ۴۳ در ۲۲۰ در  ۱۵ میلیمتر می باشد که از مواد بهداشتی با کیفیتی ساخته شده که برای پوست دست حساسیتی ایجاد نمی کند. وزن کل ساعت تنها ۵۱ گرم است که برای کودکان وزن بسیار مناسبی است.

شرکت شیائومی در حال حاضر این ساعت هوشمند را با قیمت ۵۹۹ یوان، وارد بازار کرده است.