Hoto QWLSD008 مشخصات پیچ گوشتی شارژی

موتور قدرتمند با سرعت 200 دور در دقیقه و زمان کار طولانی از مزایای اصلی پیچ گوشتی Hoto QWLSD008 است .

از مزایای اصلی این پیچ گوشتی گشتاور  N.m 5 است و به لطف طراحی ارگونومیک آن راحتی استفاده را فراهم می کند . این دستگاه دارای باتری قابل شارژ با ظرفیت 2000 میلی آمپربر ساعت است و در صورت شارژ کامل به شما امکان می دهد تا 300 پیچ را با آن ببندید. در این مجموعه شما 10 بیت (سری) مختلف ساخته شده از فولاد ضد زنگ را خواهید یافت.

کار قدرتمند

پیچ گوشتی Hoto QWLSD008 مجهز به موتوری است که حداکثر 5 نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد و در 200 دور در دقیقه کار می کند و پایداری و راندمان بالا را تضمین می کند. علاوه بر این،پیچ گوشتی بسیار بادوام و مقاوم در برابر سایش است،بنابراین برای مدت طولانی به شما خدمت می کند.

ایده آل برای مبتدیان

Hoto QWLSD008 برای اطمینان از راحتی بالای کاربر و عملکرد ساده طراحی شده است. دارای یک دکمه کنترل است که به شما امکان می دهد که با این دستگاه به راحتی کار کنید.

یک دکمه بزرگ بر روی این دستگاه طراحی شده است که اگر آن را به بالا فشار دهید شروع به پیچیدن می کند و اگه آن را به سمت پایین فشار دهید شروع به باز کردن می کند. همچنین یک دکمه وسط در اختیار شما قرار دارد که برای قفل کردن پیچ گوشتی استفاده می شود.

سطح بالایی از راحتی کار

طراحی ارگونومیک به این معنی است که حتی ساعت های طولانی استفاده باعث خستگی یا ناراحتی نمی شود. این پیچ گوشتی فقط 365 گرم وزن دارد و کاملا کار در تاریکی را توسط LED  طراحی شده بر روی خود را راحتر می کند . بدنه این دستگاه از مواد با کیفیت بالا استفاده شده است که علاوه بر مقاومت بالا در لمس نیز دلپذیر میباشد.

10بیت (سری) کاربردی

این مجموعه شامل 10 بیت با قطر 50 میلی متر است که می توان از پیچ گوشتی برای مصارف مختلف استفاده کرد. آنها دارای سختی 60  از فولاد HRC با کیفیت بالا  S2 ساخته شده اند که آنها را بادوام و مقاوم در برابر سایش می کند.می توان از آنها برای تعمیرات کوچک وسایل و اسباب بازی ها، مونتاژ مبلمان و موارد دیگر استفاده کرد.

باتری بادوام

پیچ گوشتی Hoto QWLSD008 دارای باتری قدرتمند 2000 میلی آمپر ساعتی است . بنابراین می تواند به صورت بی سیم کار کند. در صورت شارژ کامل دستگاه می تواند 300 پیچ را بپیچد، بنابراین نگران تخلیه سریع آن نباشید .پورت داخلی  با تجدید انرژی usb-c میباشد که علاوه دستگاه در برابر اتصال کوتاه ، ولتاژ بیش از حد و گرمای بیش از حد و موارد دیگر محافظت می شود.

مشخصات

مدل QWLSD008
رنگ آبی ، قرمز
وزن 365 گرم تقریبا
ابعاد 42*130.5*127 میلی متر
حداکثر گشتاور 5N دقیقه
نوع باتری لیتیوم
ولتاژ محاسبه شده 3.6 V
سرعت بدون بار 200 دور در دقیقه
زمان شارژ تقریبا 120-180 دقیقه
مدل بیت(سر)  C 6.3*50 میلی متر