ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی میجیا با گزینه ی خشک کن داخلی

حتی در فستیوال لوازم خانگی هم شیائومی تولید محصولات جدید را متوقف نمی کند.برای سال جدید (امسال) این شرکت چینی به لطف ماشین لباسشویی هوشمند و جدید خود،لباس هایی تمیز و خشک به شما هدیه می دهد.این ماشین لباسشویی ، شیائومی میجیا اسمارت نام دارد که با قطعاتی هوشمند و عملکرد خشک کن داخلی همراه است.

شیائومی اسمارت چه مزیت ها و چه قیمتی دارد؟

این ماشین به وسیله یک موتور ولتاژ متناوب (AC) شست و شویی پایدار و کارامد را به همراه دارد و همچنین صرفه جویی انرژی و عملکردی آرام و بدون صدا را تضمین می کند.

شیائومی M8 ارزان ترین و M6 کلاسیک تر

حداکثر سرعت تا 1400دور در دقیقه است که شست و شو و خشکشویی را برای یک ساعت تعبیه می کند.

شیائومی بر بی صدایی و موتور بدون برس،در همکاری با سیستم تعلیق و بدون لرزش تاکید دارد که در حداکثر سرعت دور موتور لرزش را ازبین می برد.با توجه به ماهیت این محصول،تکنولوژی خشک کردن با تراکم هوای گرم،امکان پردازش همزمان چندین فرایند را فراهم می کند.

فیلم محصول ضمیمه است.

این ماشین می تواند به طور همزمان در حالت استاندارد 10 کیلوگرم لباس را بشوید.اگر کاربر بخواهد از خشک کن داخلی به صورت همزمان استفاده کند، محدودیت وزن 6 کیلوگرم خواهد بود.

در میان گزینه های دیگر کاربران می توانند یکی از 21 برنامه ی شست و شو را انتخاب کنند.شما می توانید هر فرایند را از طریق پنل روی دستگاه خود و یا یک برنامه در تلفن هوشمند خود مدیریت کنید.کنترل دمای ثابت در ماشین باعث خشک کردن متعادل لباس می شود.درجه و رتبه بهره وری انرژی و کیقیت شست و شو عالی است.

ماشین لباسشویی هوشمند شیائومی میجیا با گزینه ی خشک کن داخلی

ماشین لباسشویی و خشکشویی جدید شائومی میجیا را می توان از 4 ژانویه در چین پیش خرید کرد.اولین خریداران می توانند از تخفیف بهره مند شوند و برای این ماشین هوشمند 290 دلار پرداخت کنند.این در حالیست که بقیه مشتریان ملزم به پرداخت 365 دلار هستند.

موجود بودن این ماشین لباسشویی هنوز در دیگر بازارها اعلام نشده است.