ساعت هوشمند شیائومی Yunmai به صورت رسمی معرفی شد. این محصول جدید که می‌توان آن را یک ساعت ورزشی پیشرفته در نظر گرفت، برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده و با امکانات بالا و قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ساعات پیش، ساعت هوشمند جدید شیائومی از برند Yunmai از طریق پلتفرم کرادفاندینگ این شرکت، “Youpin”، معرفی شد. این محصول جدید به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده و با استفاده از سامانه‌های GPS و GLONASS، توانایی بسیار بالایی در مسیریابی و نشان دادن مختصات شما بر روی نقشه خواهد داشت (پیش‌تر در مورد گلوناس به تفصیل صحبت کرده‌ایم). ساعت هوشمند شیائومی Yunmai با باتری قدرتمند و قابلیت‌های ویژه، همراهی عالی برای افرادیست که ارزش زیادی برای سلامتی خود قائل می‌شوند.

ساعت هوشمند شیائومی Yunmaiبدون شک، صفحه نمایش 1.3 اینچی رنگی با پشتیبانی از 90 درصد فضای رنگی NTSC را می‌توان یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گجت جدید در نظر گرفت. شیائومی می‌گوید وضوح نمایشگر برابر 360×360 پیکسل بوده و محتوا با دقتی بسیار خوب نمایش داده می‌شود. البته، به‌کارگیری صفحه نمایش رنگی به معنی شارژدهی پایین نیست و سازندگان با در نظر گرفتن یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی و قابلیت‌های ذخیره انرژی، به کاربران اجازه می‌دهند با یک بار شارژ دستگاه، تا 4 روز از آن استفاده کنند. همچنین باتری به اندازه‌ای قوی هست که در حالتی که GPS را فعال کرده باشید، ساعت در مسافتی به اندازه 42 کیلومتر در خدمت شما باشد.

ساعت هوشمند شیائومی Yunmaiدیگر قابلیت ساعت ورزشی شیائومی Yunmai، تشخیص دقیق حرکات کاربران در باشگاه است؛ به گونه‌ای که ساعت، حرکات شما را به صورت هوشمند شناسایی کرده و بعد از پایان یافتن فعالیت، قادر به ارزیابی و ارائه اطلاعاتی برای افزایش بهره‌وری خواهد بود. خریداران با استفاده از دوره‌های حرفه‌ای تناسب اندام که توسط Yunmai در نظر گرفته شده است، می‌توانند در رسیدن به اهداف ورزشی خود موفق‌تر از همیشه باشند. در کنار سیستم‌های ناوبری جی پی اس و گلوناس، چیپ U-BLOXGPS نیز نقش بسزایی در تشخیص حرکت شما و پردازش داده‌های آن دارد. شیائومی همچنین از یک سنسور قدرتمند 9 جهته در محصول جدید خود بهره برده است که اطلاعات مختلفی همچون مسافت پیموده‌شده، سرعت، تعداد گام‌ها، فعالیت مفید و میزان کالری مصرف‌شده را در اختیارتان قرار خواهد داد.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی Yunmai

در کنار قابلیت‌های خوب، قیمت بسیار مناسب فاکتوری است که محصول پیش رو را به یک گجت پوشیدنی خاص تبدیل می‌کند. علاقه‌مندان به خرید این محصول جدید می‌توانند با پرداخت 699 یوان (103 دلار)، از همین حالا صاحب یکی از این ساعت ها باشند.

پیاده سازی شبکه 5G توسط محققان ایرانی

در حال حاضر، شیائومی در حال جمع‌آوری سرمایه لازم برای ساعت هوشمند Yunmai بوده و اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود، از 26 مارس (6 فروردین) شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

ساعت هوشمند شیائومی Yunmaiمنبع: Xiaomi4mi