xiaomi Aqara Sensor

شیائومی هر روزه با تولید انوع محصولات هوشمند و جدید ما را برای زندگی بهتر و راحت تر کمک میکند. شیائومی قصد دارد با استفاده از هوشمند سازی و استفاده از اینترنت اشیا تمام وسایل یک خانه را به طور کامل هوشمند کند.

Aqara Sensor لامپ لومی

به تازگی شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی (لومی) Lumi یک چراغ با حسگر شبانه به نام Aqara Sensor را معرفی کرد.

لومی محصولات هوشمند زیادی تولید کرده است، مانند قفل های هوشمند درب، دوربین های هوشمند خانه، خشک کن های پارچه ای هوشمند و …

چراغ شب دارای سنسور Aqara از باتری های دوتایی AA پشتیبانی می کند، که 8 ماه نیازی به تعویض باتری ها ندارید. کاربران می توانند دو باتری AA را با باتری های قابل شارژ شیائومی یا دیگر باتری های قابل شارژ جایگزین کنند.

نصب پراغ سنسور دار Aqara Sensorاین چراغ شب مجهز به برچسب های مغناطیسی چسبنده میباشد و به سادگی می توانید دستگاه را در بسیاری از مکان ها مانند کمد، راهرو و … متصل کنید. علاوه بر این، لامپ سنسور دار لومی دارای منبع نور LED با رنگ زرد گرم 3200K میباشد. این چراغ دارای دو سطح روشنایی هست که از طریق دکمه کناری دستگاه تنظیم می شود و 06/0 وات می باشد.

Aqara Sensor لامپ سنسوردار هوشمند

از نظر طراحی، نور القایی چراغ شب Aqara یک شکل منشور مثلثی به خود می گیرد، طول آن 5/17 سانتی متر است

 

Aqara Sensor چراغ شیائومی هوشمند

علاوه بر این، قسمت منبع نور دارای یک صفحه راهنمای سفید هست که نرم و خیره کننده نیست. چراغ سنسور Aqara دارای حسگر بدن انسان + حسگر دوگانه نور است. فاصله سنجش حسگر ها 5-6 متر، زاویه حسگر افقی 120 درجه و یک زاویه طولی طولی 30 درجه می باشد. حسگر هر زمان که شخصی را که از آنجا عبور می کند ضبط کند و لامپ روشن می شود، پس از 15 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. بنابراین، به طور معمول اگر سنسور 12 بار در روز چراغ را روشن کند، لامپ حدود 8 ماه دوام می آورد.

 

قیمت چراغ شب Aqara در چین 49 یوان (7.5 دلار) است.

 

**محصولات لامپ و روشنایی شیائومی**

 


 

***برای اطلاع از اخبار جدید با مجله شیائومی همراه باشید***