گوشی شیائومی Mi 11 Lite

شیائومی مانند هر سال گوشی های پرچمدار خود را در چند نسخه مختلف ارائه میکند، که علاوه بر نسخه اصلی نسخه های مانند: پرو، لایت، اولترا را بعد از نسخه استاندارد معرفی میکند.

Mi 11 لایت

نسخه استاندارد که نسخه اصلی و پرچمدار هر گوشی می باشد، نسخه های پرو معمولاً با صفحه نمایش بزرگتر و باتری بشتری ارائه می شود، نسخه اولترا هم که قدرتمندترین نسخه موجود هر سری می باشد و از ماژول دوربین بیشتری استفاده میشود. نسخه لایت هم معمولاً نسخه ارزان تر گوشی های پرچمدار میباشد که کمی با نسخه استاندارد متفاوت خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite

پس طبق روال گذشته شیائومی مدل Lite را برای پرچمدار جدید خود روانه بازار می کند. از حضور شیائومی می 11 در بازار مدتی میگذرد، بنابرین باید منتظر نسخه های بعدی این گوشی هم باشیم، به نظر میرسد نسخه بعدی این گوشی محبوب گوشی می 11 لایت می باشد.

رندی گوشی می 11 لایت

طراحی گوشی شیائومی می 11 لایت

در روز های گذشته یک وبلاگ نویس معروف در Weibo رندری از گوشی شیائومی می 11 لایت را در این وب سایت منتشر کرد. همانطور که در تصویر مشاهده میکنیم، می بینیم گوشی می 11 لایت به طور کلی طراحی Mi 11 را به ارث برده است. نام شیائومی در پشت گوشی حک شده و یک ماژول سه دوربینی مانند Mi 11 به همراه دارد. اما قطعاً فقط در ظاهر شبیه هم هستند و ماژول ها متفاوت خواهد بود.

دوربین گوشی می یا لایتدر قسمت جلویی، گوشی شیائومی می 11 لایت از یک صفحه نمایش یک تکه استفاده کرده که صاف می باشد و مانند Mi 11 به سمت بیرون خم نمی باشد. همچنین از یک حفره ای برای دوربین سلفی در صفحه نمایش استفاده شده است. گوشی شیائومی می 11 لایت نسبت به نسل قبلی خود یعنی Mi 10 Lite از نظر شکل ظاهری وراثت بالاتری را برخوردار می باشد.

Xiaomi Mi 11 Liteمشخصات احتمالی گوشی شیائومی می 11

شیائومی می 11 لایت چند هفته پیش گواهینامه FCC را توانسته بود به دست بیاورد. در این گواهی ظرفیت باتری این گوشی 4250 میلی آمپر ساعت می باشد و از شارژ سریع 33 واتی هم پشتیبانی می کند. می 11 لایت در دو نسخه عرضه می شود:

  • 6 گیگابایت + 64 گیگابایت
  • 6 گیگابایت + 128 گیگابایت

مشخصات احتمالی گوشی شیائومی Mi 11 Liteطبق اطلاعات اولیه این گوشی از چیپست اسنپدراگون 732G استفاده میکند. همچنین دوربین اصلی شیائومی Mi 11 Lite با سه ماژول همراه می باشد که سنسورها به ترتیب 64، 8 و 5 مگاپیکسلی، نمایشگر LCD با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی به همراه می باشد.

گوشی شیائومی Mi 11 Lite بدنه بسیار نازکی خواهد داشت و با اطلاعات فاش شده در سایت Weibo مطابقت دارد

تصاویر رسمی گوشی شیائومی Mi 11 Liteطبق اخبار قبلی گوشی شیائومی می 11 لایت از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی می 11 لایت دارای دو رنگ آبی و مشکی می باشد. برخلاف Mi 11 از صفحه ای مستقیم و صاف با حاشیه قاب بیشتری استفاده میکند.

برای مشخصات قطعی این گوشی باید تا زمان معرفی این گوشی صبر کنیم، در روزهای آینده اخبار بیشتری را برای شما به اشتراک میگذاریم.


مطالب منتخب هفته

شیائومی رابط کاربری MIUI 12.5 گلوبال را منتشر کرد

ردمی K40 پرو – معرفی و مشخصات احتمالی

تصاویر واقعی از گوشی ردمی کا 40 (REDMI K40) منتشر شد

اجزای داخلی شیائومی می 11 (XIAOMI MI 11) و تبلیغات گسترده شیائومی

فناوری شارژ راه دور شیائومی با نام MI AIR CHARGE رو نمایی شد

شیائومی می 11 گلوبال همراه با شارژر (GAN 55W) در جعبه به صورت جهانی عرضه شد

بلک شارک 4 با اسنپدراگون 888 در راه است

ردمی نوت 10 با لقب کینگ کنگ کوچک بر میگردد

گوشی شیائومی می 11 اولترا دارای صفحه نمایش دوم و دوربین 120X می باشد


***برای اطلاع از اخبار جدید شیائومی با مجله شیائومی همراه باشید***