کارمندان شیائومی سرانجام امروز پس از گذراندن تعطیلات طولانی در منزل به دلیل بحران کرونا ویروس ، کار خود را از سر گرفتند. به عنوان یک اقدام ایمنی، به کلیه کارمندان ماسک و ضد عفونی کننده ای اختصاص داده شده است تا از خودشان در برابر کروناویروس محافظت کنند.

شیائومی یکی از معدود شرکتهای فنی است که امروز یعنی 10 فوریه کار را از سر گرفت. وانگ تنگ ، مدیر محصول شیائومی ، تصمیم این شرکت را برای تهیه یک “بسته نرم افزاری سه تایی” برای محافظت در برابر ویروس به هر کارمند اعلام کرد.

آقای تنگ در پست Weibo خود ، به كارمندان شیائومی سه چیز از جمله یك ماسك پزشکی ، اسپری ضد عفونی كننده الكل و ضدعفونی كننده داده است.

همچنین بخوانید: کرونا و تاثیر منفی روی بازار شیائومی

مدیر کل ردمی لو ویبینگ همچنین به مردم توصیه کرد از طریق پست Weibo روی امنیت تمرکز کنند: «همه ، امروز به کار خود بازگشتید؟ برای اطمینان از امنیت، حتماً به حفاظت توجه کنید. ”

در پاسخ به این تماس ، بنیانگذار شیائومی لی جون نوشت: “همه ما از ماسک های محافظ پزشکی استفاده می کنیم. آیا شما این افراد را می شناسید؟ “وی با ذکر موضوع ، درخواست کرد # لطفاً ماسک پزشکی N95 را به خط اول مراقبت های پزشکی برسانید.

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که حمل و نقل ماسک هایی که به صورت آنلاین خریداری شده اند ، از زمان احیای ظرفیت تولید ماسک خانگی آغاز شده است. علاوه بر این ، برخی گزارش های دیگر حاکی از آن است که میزان سرگیری شرکت های سازنده این ماسک ها به 73 درصد رسیده است.

اطلاعات تکمیلی در رابطه با ماسک N95

ماسک های صورت و ماسک های طبی N95 مثال هایی از تجهیزات حفاظتی شخصی هستند که برای محافظت از استفاده کننده در برابر ذرات هوا برد و ذرات مایع آلوده کننده ی صورت استفاده می شوند. آن ها بخشی از راهبرد کنترل عفونت هستند.

یک ماسک طبی N95، وسیله ای حفاظتی تنفسی است که طراحی شده است تا اتصال محکم با صورت و کارایی فیلتراسیون بالا در برابر ذرات هوابرد را فراهم آورد.

اصطلاح N95 زمانی استفاده می شود که ماسک طبی در آزمایشات دقیق توانسته باشد مانع انتقال حداقل ۹۵ درصد ذرات آزمایشی (۰/۳ میکرونی) شود.

اگر ماسک طبی به درستی روی صورت محکم شود، قابلیت های فیلتراسیون ماسک طبی N95 از ماسک های صورت خیلی بیشتر است.

اگرچه، حتی یک ماسک طبی N95 که به درستی روی صورت قرار گرفته باشد نیز نمی تواند ریسک ابتلا به بیماری و یا مرگ را به طور کامل از بین ببرد.

ماسک های طبی N95 برای کودکان و افراد دارای مو در صورت خود طراحی نشده است.

از آنجایی که این ماسک های طبی N95 نمی توانند به طور کامل روی صورت این افراد قرار گیرند، بنابراین نمی توانند محافظت کامل را نیز برای آن ها تامین کنند.

منبع