Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S

پرینتر رنگی میجا ( Xiaomi MIJIA Photo Printer ) با قیمت 499 یوان (74 دلار) معرفی شده. پرینتر رنگی میجا شیائومی به همراه مجموعه ای ۴۰ عددی از کاغذ چاپ عکس به مشتریان عرضه می شود که قیمت 59 یوان (9 دلار) میباشد.

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

 

از عملکرد جدید اتصال این پرینتر می تواند اشاره کرد که عکس ها را بدون Wi-Fi چاپ کند

 

نام Xiaomi MIJIA Photo Printer را قبلاً از شیائومی شنیده بودیم، اما این مدل یک نسخه پیشرفته تر از نسخه قبلی به حساب می آید و در دسته پرینتر های کوچک و کم جا قرار میگیرد. Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S قابلیت پرینت عکس های گرفته شده با موبایل آن هم در فرمت های مختلف با همان کیفیت را دارد.

 

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

 

لی جون مدیرعامل شیائومی مدعی شد که میجا عکس ها را با همان کیفیتی که هستند چاپ می کند

 

پرینتر رنگی میجا شیائومی دستگاهی کوچک در عین حال بسیارکارآمد میباشد. میجیا 1S عکس ها را تا اندازه ۱۵ سانتی متر میتواند چاپ کند.

 

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

فناوری تصعید رنگ در پرینتر Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S

رزلوشن تصاویر پرینت شده توسط این دستگاه 300 در 300dpi اعلام شده. فناوری تصعید رنگ می تواند تا ۲۵۶ رنگ خروجی را تشخیص دهد. فناوری تصعید رنگ ضمن اینکه طیف وسیع ای از گاموت رنگی را ارائه میکند، رنگ ها را به خوبی چاپ میکند و خبری از تاری و زرد شدن رنگ ها در عکس چاپ شده نمیباشد.

 

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

ماکسیمم اندازه پرینت این دستگاه ۶ اینچ بوده

 

پرینتر Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S به صورت اتوماتیک در آخرین مرحله چاپ عکس ها لایه محافظی روی عکس ها قرار میگیرند، این لایه برای جلو گیری از ماندن اثر انگشت و خط و خش روی عکس ایجاد میشود. جنس رنگ ها در پرینتر Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S به طوریست که دربرابر خطو خش، نور و رطوبت بسیار مقاوم میباشد. شیائومی می‌گوید که پرینتر جدید از جوهر با کیفیت بالا استفاده می‌کند که هیچ بویی هم ندارد. کارتریج جوهر این پرینتر با ظرفیت کامل استاندارد طراحی شده، از این کارتریج برای چاپ حدود 480 صفحه به صورت سیاه سفید و حدود 150 صفحه رنگی میتوانید استفاده کنید.

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

طراحی پرینتر Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S

شیائومی در طراحی این پرینتر ۶۵۵ منفذ و ۱۲ دیافراگم را با کوچک ترین اثر روی ظاهر کلی دستگاه در بدنه تعبیه کرده است. این منافذ قرار هست هوا را به داخل دستگاه راه دهند و از گرم شدن آن جلوگیری کند و امکان پرینت های مستمر و پشت سرهم تصاویر را فراهم نمایند.

 

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

 

با نگاه به این پرینتر شیائومی، متوجه میشویم که این پرینتر کوچک دارای همان فرمتی میباشد که در پرینترهای معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، درست مانند سایر محصولات الکترونیکی مصرفی شیائومی، این دستگاه نیز دارای طراحی ‌ای مینیمال می‌باشد.

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی
جنس بدنه و ابعاد پرینتر Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S

این پرینتر بدنه ای تمام سفید و از جنس ABS داشته و طراحی ظاهری مینیمال آن بر زیبایی آن افزوده. بر روی برنه این پرینتر تنها یک کلید فیزیکی برای روشن/خاموش کرد دستگاه وجود دارد و بنابراین کار کردن با ابن دستگاه ساده میباشد.

ابعاد این پرینتر ۲۰*۱۲*۸ می باشد و وزن آن نیز تنها ۱٫۲ کیلوگرم می باشد.

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی
نحوه چاپ عکس در Xiaomi MIJIA Photo Printer 1S

این پرینتر از اپلیکیشن های میجا و واتس اپ پشتیبانی میکند و قابلیت پرینت بیسیم از روی محتوای کامپیوتر را هم دارد و با کمک دکمه پاور کنترل می شود که همزمان نقشه دکمه پرینت را هم ایفا می کند. این پرینتر هوشمند همچنین به کاربران خود امکان می دهد که عکس هایشان را با دوستان و خانواده روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی

درسته که می توانید به کامپیوتر هم وصل کنید، اما بهترین حالت و کارآمدترین راه استفاده از آن، استفاده اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند شما می باشد. فرایند اتصال این دستگاه بدون سیم بوده همچنین از طریق WiFi و برقراری اتصال با یک سیستم عامل اندروید یا iOS صورت می گیرد. البته باید توجه داشته باشید که گوشی هوشمند شما باید حداقل از اندروید نسخه ۴٫۴ و یا iOS نسخه ۹٫۰ پشتیبانی کند.

 

این پرینتر هوشمند، قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن Mi Home را دارد

*دانلود Mi Home*

پرینتر چاپ سریع عکس شیائومی
چاپ سریع عکس
فرایند چاپ عکس بسیار سریع بوده و در کمتر از یک دقیقه عکس را به شما تحویل میدهد. این چاپگر هوشمند میباشد و تنها یک کلید فیزیکی بر روی بدنه آن قرار گرفته، این چاپگر هوشمند با اپلیکیشن Mijia که باید بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، قابل کنترل می باشد (گوشی های دارای سیستم عامل iOS از AirPrint میتوانند استفاده کنند).

**لوازم جانبی کامپیوتر شیائومی**


 

***برای اطلاع از اخبار جدید با مجله شیائومی همراه باشید***