پاوربانک Mi Power Bank 2i شیائومی با ظرفیت 20000 میلی آمپری عرضه شد

شعبه هند شیائومی به تازگی گزینه رنگی جدیدی از پاوربانک Mi Power Bank 2i با ظرفیت 20000 میلی آمپری را عرضه کرد. این گزینه رنگی مشکی بوده و پس از اعلام گزینه رنگی سفید مرواریدی سری Redmi Note 7، این نسخه نیز معرفی شد.

گزینه رنگی جدید پاوربانک شیائومی به عنوان Sandstone بلک شناخته شده و تنها در همین رنگ عرضه می شود. زیرا دیگر گزینه سفید رنگ برای خرید دردسترس نیست و مشتریان باید همین گزینه اکتفا کنند. به جز رنگ جدید، در باقی ویژگی ها Mi Power Bank 2i همان مشخصه های نسخه اصلی سفید رنگ را برعهده دارد.

تفاوت می بند 4 نسخه گلوبال و چین

از ویژگی های Mi Power Bank 2i باید به پشتیبانی دو طرفه شارژر 18 واتی، باتری لیتیوم پلیمری با چگالی بالا و چندی دیگر اشاره کرد. ظرفیت 20 هزار میلی آمپری این پاوربانک شیائومی اجازه می دهد تا بتوان از طریق آن گوشی هوشمند Redmi K20 Pro را سه بار، Redmi Note 7 Pro را سه بار و آیفون 8 را 7 بار به صورت کامل شارژ کرد.
در این پاوربانک با محافظه 9 لایه از مدار چیپ دستگاه، از خطرات بسیاری به دور است. این پاوربانک دستگاه های کم مصرف Mi Band و هدست را هم پشتیبانی می کند. شیائومی پاوربانک Mi Power Bank 2i با ظرفیت 20 هزار میلی آمپری در هند ساخته می شود. قیمت این پاوربانک تنها 21 دلار است و یکی از پاوربانک های پرظرفیت و کارآمد اقتصادی در بازار محسوب می شود.

پاور بانک 20000 3 شیائومی مدل Pro