به تازگی لیستی از 10 گوشی برتر ماه آگوست 2019 معرفی شده است. در این لیست شاهد 4 گوشی هوشمند از شیائومی هستیم و این خبر خوبی برای این شرکت به حساب می‌آید. در ادامه به بررسی این لیست خواهیم پرداخت.

10 گوشی برتر ماه آگوست 2019

برای شروع باید بگوییم که ASUS ROG Phone 2 در صدر برترین گوشی‌های هوشمند اخیر قرار گرفته است و با 396.813 امتیاز، برترین گوشی ماه شناخته شده است. البته جایگاه دوم این لیست نیز متعلق به ایسوس است و مدل Zenfone 6 با امتیاز 376،671 در این جایگاه قرار گرفته است. در نهایت OnePlus 7 Pro در جایگاه سوم قرار گرفته و این سه مدل برترین‌های یک ماه اخیر شناخته شده‌اند. اما در ادامه لیست شاهد جایگاه چهارم و پنجم هستیم که متعلق به کمپانی چینی شیائومی بوده و با امتیازهای 371108 و 370398 در لیست 5 تای برتر قرار گرفته‌اند. در واقع Mi 9 و Redmi K20 Pro در جایگاه‌های چهارم و پنجم این لیست قرار دارند.

گوشی پرچم‌دار Mi 9، با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران خواهد بود و بهترین کارایی و عملکرد را ارائه خواهد کرد. از طرفی می‌توان گفت که Mi 9 اولین پرچم‌دار شیائومی در سال 2019 بوده که با قیمت 515 دلار عرضه شده است.

مدل Redmi K20 Pro نیز دارای دوربین‌ اصلی 48 مگاپیکسلی و نمایشگرهای OLED با سنسور اثر انگشت است. این مدل نیز با پردازنده اسنپدراگون 855 ارائه شده و با قابلیت‌های پیشرفته‌ای چون هوش مصنوعی، دوربین سلفی بالا جهنده، رزولوشن Full HD+ و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژر سریع نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

طراحی متفاوت Redmi 8A

البته این دو مدل تنها محصولات شیائومی در این دسته‌بندی نخواهند بود و شاهد محصولات دیگری نیز در این لیست از برند شیائومی هستیم. در واقع در جایگاه‌های هشتم و نهم نیز شاهد مدل‌های Mi 9T Pro و Mi BlackShark 2 خواهیم بود.

Mi 9T Pro دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 بوده و با باتری 4000 میلی‌آمپری و شارژر سریع ارائه شده است. در این مدل، دوربین سه گانه 48، 13 و 8 مگاپیکسلی ارائه شده و از سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری MIUI بهره برده است. در نهایت باید بگوییم که گوشی شیائومی Mi 9T Pro با قیمت پایه 399 یورو در نسخه‌ی 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در بازارهای جهانی در دسترس قرار دارد.

مدل Mi BlackShark 2 نیز یکی از قدرتمندترین محصولات شیائومی بوده که از جدیدترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها بهره برده است. باید اشاره کنیم که این مدل مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED بوده و با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ ارائه شده است. نکته جالب و پیشرفته در این مدل، قابلیت Liquid Coll 3.0 بوده که یک سیستم خنک کننده در این سری از گوشی‌ها است و دمای گوشی را تا حد ایده‌آل پایین خواهد آورد. این گوشی هوشمند شیائومی با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع در جایگاه نهم این لیست قرار گرفته است.

ظاهرا شیائومی خوب در بین کاربران جا افتاده و جایگاه خود را در بین دیگر برندها بدست آورده است. 4 محصول شیائومی در بین لیست 10 گوشی برتر ماه اخیر، اتفاق خوبی برای شیائومی بوده در حالی که سامسونگ فقط دو محصول در این لیست دارد که می توان به گوشی های Samsung Note10+ و Samsung Note10+ 5G اشاره کرد. ایسوس، One Plus و سامسونگ در این لیست فقط با دو گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند و 4 محصول شیائومی در این بین می‌درخشد.